Nyheter
Tut og kjør i byutviklinga
Flertallet i formannskapet har vedtatt å gjøre Olav Tryggvasons gate mer trafikkfarlig for syklister. Dette er stikk i strid med tidligere vedtak om at gående, koll...
Bilen er elefanten i Olav Tryggvasons gate
Når vi diskuterer løsninger for Olav Tryggvasons gate, må vi diskutere bilen, skriver Tore Dyrendahl i et innlegg i Adresseavisen.
...Søkes: Valgkampkoordinator (intern utlysning)
Vi supplerer valgkamputvalget vårt, og ser nå etter valgkampkoordinator! Kan det bli deg?
...En levende debatt om en levende Midtby
Debatten om Midtbyens fremtid pågår stadig, både i Adresseavisa og blant folk. Det er bra! I sentrum for de siste måneders debatt, ...
Mer byliv i Midtbyen!
Ja til mer byliv i Midtbyen! MDG har fått gjennomslag for å etablere et bylivsprosjekt som skal gjøre Midtbyen mer attraktiv å være i.
...Vårt verdigrunnlag og forsikringer for framtida
Ivar Henry Larsen er nestleder i styret og 7. kandidat på lista for neste års kommunevalg. Her reflekterer han over tanker som dukker opp i jula når en prøver å r...
Vil vil styrke Midtbyen, ikke svekke den!
I går vedtok bystyret, mot våre stemmer, å tillate detaljhandel i et lokale som i vedtatte planer var satt av til næring. Vi mener dette er helt feil vei å gå, o...
Kommunen må føre en aktiv boligpolitikk!
Kommunen kan og bør gripe muligheten til å påvirke boligmarkedet ved å tilby kommunale utleieboliger også til flere enn de som har rett på det på grunn av særs...
Nominasjonskomiteens innstilling er klar
Etter å ha fått innspill fra medlemmene og å ha gjennomført intervjuer med mange aktuelle kandidater, har nominasjonskomiteen nå levert ei liste som toppes av Ola...