Fotocredit:

Nominasjonskomiteen ser etter kandidater

I 2019 er det lokalvalg, og nominasjonskomiteen er i gang med å lage sitt forslag til valgliste. Her er deres oppfordring til alle medlemmer:

2. mai 2018

På nominasjonsmøtet for valget 2019 skal vi velge hvem vi ønsker at skal representere MDG i nye Trondheim kommunestyre for perioden fram til 2023. Nominasjonskomiteen vil i forkant lage ei liste med kandidater og forslag til hvem som skal stå på hvilke plasser. Vi ønsker forslag fra deg hjertelig velkommen.

Har du noen du tenker kan egne seg, så send oss navn, e-post, telefonnummer og gjerne en kort begrunnelse (ikke nødvendig). Har du selv lyst til å stille, så ikke vent på at noen andre skal komme på tanken, la oss få vite det. Foreslå gjerne egnede kandidater selv om du vet at andre har foreslått samme kandidat, da det er nyttig for nominasjonskomiteen å vite at det er flere som ønsker seg en kandidat.

Ta gjerne kontakt med oss på e-post så fort som mulig. Alle forslag innen 1. juni blir garantert behandlet. Deretter behandler vi forslag så langt tid og krefter tillater.

Vennlig hilsen nominasjonskomiteen

Klaus Stafto (leder): klaus@stafto.no