VALGVAKE

En lang valgkamp går mot slutten. Etter spennende måneder, uker og dager ser vi fram til å tilbringe de siste nervepirrende timene sammen før det endelige valgresultatet foreligger. Se informasjon om påmelding under.

Gode meningsmålinger har tyda på at vi vil få flere representanter i Trondheim bystyre enn vi har nå, og at vi vil bli valgt inn i mange nye kommuner i Sør-Trøndelag.

Vil du vente i spenning, og så til slutt forhåpentligvis juble sammen med oss? Medlemmer og sympatisører i hele fylket er hjertelig velkomne.

Datoen er naturligvis mandag 14. september, og vi åpner dørene 19.30. Valgdagsmålinga kommer klokka 21, så da er det i hvertfall lurt å være på plass. Hvilket lokale vi skal være i er ikke helt bestemt enda, men informasjon om det legges ut her så fort det er klart: https://www.facebook.com/events/1493560137607815/ . Si i fra hvis du ikke bruker Facebook, så skal du få informasjonen på e-post i stedet.

På grunn av matbestilling trenger vi at dere melder dere på innen onsdag 9. september til trivselsanfører Torstein Bolstad (torstbol@gmail.com).

Vi gleder oss!